Jak wybrać odpowiednią powierzchnię biurową?

Jak wybrać odpowiednią powierzchnię biurową?

Wybór powierzchni biurowej do wynajęcia wcale nie jest taki prosty. Na rynku można znaleźć wiele ofert, które różnią się wieloma czynnikami. Przede wszystkim lokalizacją, metrażem, ceną, a także dodatkowymi udogodnieniami, które w większości przypadków mają ogromne znaczenie. Szczególnie jeśli chodzi o zwiększenie efektywności i wydajności pracy, a także samopoczucia pracowników. Najlepsze lokale biurowe do wynajęcia w Poznaniu, Warszawie, Krakowie i innych polskich miastach oferowane są przez firmę Directoffice.pl, dlatego warto już dziś przejrzeć propozycje dostępne na stronie internetowej. Skorzystaj z naszych wskazówek umieszczonych w poniższym artykule i dowiedz się, jak wybrać odpowiednią powierzchnię biurową i na co zwrócić szczególną uwagę podczas poszukiwań.

Powierzchnia biurowa w dobrej lokalizacji

Zdecydowanie jedną z najważniejszych kwestii w wyborze powierzchni biurowej do wynajęcia jest lokalizacja i jak najlepszy dojazd dla pracowników i klientów firmy. Czynnik ten ma ogromny wpływ na rozwój firmy i nie tylko. Najlepszym rozwiązaniem będzie zdecydowanie się na lokal w eleganckim biurowcu usytuowanym w dobrze położonej dzielnicy, co znacznie zwiększy prestiż danego przedsiębiorstwa. Ponadto, dobra lokalizacja sprawi, że zatrudnione osoby będą mieć ułatwiony dojazd do pracy i korzystać nie tylko z własnego auta ale przede wszystkim z komunikacji miejskiej takiej jak metro, tramwaje czy autobusy. Przy wyborze nowej siedziby liczy się także dogodny parking znajdujący się w budynku, dzięki któremu zmotoryzowani pracownicy będą mogli z łatwością i ze spokojem ducha pozostawić swój samochód na czas wykonywanych obowiązków, ogranicza to też znacząco spoznianie sie do pracy bo poszukiwanie miejsca do parkowania potrafi zająć czasami nawet kilkadziesiąt minut. Osoby poruszające się komunikacją miejską również powinny mieć ułatwione zadanie. W przypadku wybrania powierzchni biurowej w biurowcu, w którym zlokalizowanych jest kilka różnych firm, warto także zadbać o logo, aby przedsiębiorstwo było łatwe w odnalezieniu przez kontrahentów.

Powierzchnia biura z dodatkowymi udogodnieniami

Niezwykle ważne jest zdecydowanie się na powierzchnie biurowe, które są eleganckie, schludne i harmonijnie zaaranżowane. Poza stylowym wykończeniem liczy się także funkcjonalność mająca ogromny wpływ na zwiększenie wydajności i efektywności pracy. Dodatkowo warto zwracać uwagę na nowoczesne udogodnienia, które mogą poprawić samopoczucie i komfort pracowników. Wśród nich jest ochrona budynku gwarantująca najwyższe poczucie bezpieczeństwa zatrudnionych osób, a także system alarmowy. Najlepiej, aby tego rodzaju zabezpieczenia działały przez całą dobę, chroniąc tym samym drogie sprzęty i urządzenia znajdujące się wewnątrz biur. Na bezpieczeństwo wpływają również zabezpieczenia przeciwpożarowe, co jest niezwykle istotne z punktu widzenia przepisów BHP. Do dodatkowych udogodnień należy także klimatyzacja, ścianki działowe, niezawodne okablowanie, łącza światłowodowe, czujniki dymu, kontrole dostępu, monitoring, obecność sal konferencyjnych i recepcji.

Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniej powierzchni biurowej?

Co ważne, warto, aby wybrana powierzchnia biura charakteryzowała się wysokiej jakości wykończeniem powierzchni, co sprawi, że będzie znakomitą wizytówką firmy. Ponadto, będzie wzbudzać zaufanie, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia zainteresowania. Do zapewnienia optymalnych warunków pracy powierzchnia biurowa na pracownika powinna wynosić co najmniej 10 m2 wolnej przestrzeni. Jednak poza spełnieniem tych norm oraz wykończeniem i aranżacją wnętrza istotnym czynnikiem jest również infrastruktura otaczająca biurowiec, która powinna zagwarantować wzorowe funkcjonowanie dla sieci tele-informatycznej. Ważną kwestią jest także funkcjonalne rozmieszczenie pomieszczeń biurowych, a także toalet i kuchni. Ponadto, warto wybierać lokale, których cena jest optymalna dla budżetu firmowego.

Oceń artykuł