Biura do wynajęcia w Gliwicach

Filtruj według

Nasza oferta

Biurowiec GLIWICE | GLIWICE BUSINESS PARK

Biurowiec GLIWICE | GLIWICE BUSINESS PARK

ul. Dworcowa 25
Gliwice,

STAWKA CZYNSZU

13,8 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2020-10-28

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

490 m2

DOSTĘPNE BIURA

2

    W ofercie portalu internetowego DirectOffice.pl znajdziesz przeróżne biura do wynajęcia w Gliwicach. Każdą propozycję dokładnie opisaliśmy na dedykowanych podstronach i znajdują się tam zarówno najbardziej podstawowe informacje, np. lokalizacja, jak i te bardziej szczegółowe, np. wyposażenie i standard. Wybór odpowiedniego biura w Gliwicach jest dość trudny ze względu na dużą liczbę dostępnych powierzchni. Właśnie dlatego na naszej stronie internetowej zadbaliśmy o to, aby oferować tylko i wyłącznie wyselekcjonowane biura o znakomitej relacji ceny do jakości oraz codzienną aktualizację budynków tak aby wszystkie zmiany były wprowadzane na bieżąco. Przejrzyj koniecznie wszystkie biura na wynajem w Gliwicach oraz Gdańsku i poznaj całą naszą ofertę jeszcze dziś!

    Standard biur w Gliwicach na wynajem – na co zwracać uwagę podczas wyboru?

    Decydując się na przeniesienie firmy do biurowca, należy wziąć pod uwagę wszelkie kryteria dotyczące poszczególnych budynków. Każda firma poszukuje czegoś innego, dlatego warto ocenić przydatność danej inwestycji na przykładzie własnych potrzeb. Wybrane biuro powinno być klimatyzowane niezależnie od jego wielkości i ceny czynszu oraz kosztów eksploatacyjnych. To standard, który znajduje się obecnie w każdym już biurowcu. Standardem jest także recepcja oraz ochrona i systemy bezpieczeństwa, takie jak tryskacze oraz monitoring, kontrola dostępu czy czujniki dymu. W bardziej kosztownych biurach w Gliwicach na wynajem znajdują się także sale konferencyjne oraz dodatkowe atrakcje, np. siłownie lub restauracje w bryle budynku, często spotykane w biurach w Krakowie. Warto jednak pamiętać, że zwiększają one cenę najmu dość znacząco i nie wszystkim firmom są niezbędne.

    Czy lokalizacja biura na wynajem w Gliwicach jest faktycznie aż tak istotna?

    Większość przedsiębiorców, decydując się na wynajem powierzchni biurowej w Gliwicach, z pewnością będzie miało największy problem z wyborem dogodnej lokalizacji. Na rynku biurowców lokalizacja ma pierwszorzędne znaczenie i jest głównym czynnikiem decydującym o wysokości czynszu. Jeśli biurowiec znajduje się w ścisłym centrum, będzie znacznie droższy w użytkowaniu niż biurowiec na przedmieściach, jego zaletą będzie jednak znakomita komunikacja z całym miastem oraz prestiżowy adres i najlepsze wyposażenie. Na biura na wynajem w Gliwicach w centrum decydują się największe koncerny oraz niewielkie firmy, którym zależy na prestiżu, eleganckim adresie, komfortowym wyposażeniu i najwyższym standardzie wykończenia. Ma to szczególnie duże znaczenie dla przedsiębiorców, którzy często przyjmują kontrahentów i chcą na nich wywrzeć jak najlepsze wrażenie.

    Liczą się także najmniejsze szczegóły

    Firmy decydujące się na wynajem powierzchni biurowej z pewnością pozostaną w niej przez kilka najbliższych lat, dlatego podczas wyboru konkretnego lokalu warto wziąć pod uwagę także najmniejsze detale. Dla firm skomputeryzowanych istotne będą z pewnością takie kwestie jak okablowanie komputerowe i elektryczne w celu stworzenia skomplikowanych sieci, jak i podnoszone podłogi do poprowadzenia kabli. Jeśli w firmie pracownicy pracują z wrażliwymi danymi, np. wynagrodzeniami lub danymi osobowymi, warto także zadbać o obecność ścianek działowych. Przydatny jest także system BMS, czyli system zarządzania budynkiem (Building Management System), który ułatwi monitorowanie obecności i czasu pracy setek pracowników. Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi biurami na wynajem w Gliwicach.