Prowadzenie biznesu wiąże się z koniecznością podejmowania mnóstwa istotnych decyzji, które mają większy lub mniejszy wpływ na zyskowność przedsiębiorstwa. Jedną z podstawowych decyzji jest ta dotycząca lokalizacji biura. Przeglądając oferty biur do wynajęcia, warto wziąć pod uwagę charakter działalności, częstotliwość odwiedzin klientów oraz komfort dojeżdżających do biura pracowników. Na naszej stronie Directoffice.pl znajdziesz oferty biur znajdujących się w najlepszych lokalizacjach zarówno w odniesieniu do całego miasta, jak i konkretnych jego dzielnic. Oferujemy nowoczesne biura w Krakowie w dzielnicy Czyżyny, Stare Miasto, Zabłocie czy Balice oraz w wielu innych ciekawych lokalizacjach. Podpowiadamy, jak wybrać!
Dlaczego lokalizacja biura jest tak ważna?
Na rynku nieruchomości dostępnych jest wiele ofert wynajmu lub kupna biura, często w bardzo niskiej cenie. Niestety, te z pozoru atrakcyjne oferty najczęściej dotyczą lokalizacji odległych oraz nieatrakcyjnych dla większości działalności gospodarczych. Jeśli zależy Ci na prestiżu marki, możliwości pozyskania klientów “z ulicy” oraz łatwiejszym dostępie do dostawców i kooperantów, to dobra lokalizacja biura powinna być priorytetem w poszukiwaniach. Biuro niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności to miejsce, do którego trafiają klienci oraz kontrahenci zainteresowani współpracą, do którego klient trafi bez większego problemu, nawet wówczas gdy nie pochodzi z konkretnej miejscowości. Lokalizacja biura powinna być rozpatrywana także w kontekście pracowników. Lokale znajdujące się w centrum miasta to przeważnie dobry dojazd do pracy, który doceniany jest przez każdego pracownika niezależnie od zajmowanego przez niego stanowiska.
Lokalizacja biura a prestiż firmy
Lokalizacja biura istotna jest także w kontekście prestiżu firmy. Ma szczególne znaczenie wówczas, gdy firma chce współpracować z renomowanymi markami zarówno w kraju, jak i poza granicami państwa. Prestiżowe biuro kojarzy się głównie z atrakcyjną lokalizacją oraz nowoczesnym budynkiem. Kontrahent odwiedzający Twoją firmę znajdującą się w mieszkaniu w kamienicy będzie miał zupełnie inne zdanie na jej temat, niż wówczas gdy Twoja firma będzie działała w nowoczesnym biurowcu o wysokim standardzie wykończenia oraz wyposażenia. Na naszej stronie Directoffice.pl zebraliśmy najlepsze oferty prestiżowych lokali biurowych w takich miastach jak Bydgoszcz, Warszawa, Poznań, Łódź, Gdańsk czy Piaseczno.
Najlepsze oferty
Biurowiec FOREST
ul. Burakowska 14
Warszawa, Żoliborz
24 €/m2
2024-10-06
917 m2
1
Biurowiec WARSAW FINANCIAL CENTER
ul. Emilii Plater 53
Warszawa, Centrum
19 €/m2
2024-10-06
15266 m2
8
Biurowiec Q22
Al. Jana Pawła II 22
Warszawa, Centrum
24 €/m2
2024-10-06
1915 m2
4
Biurowiec LIXA
ul. Kasprzaka 2B
Warszawa, Wola
19 €/m2
2024-10-06
4363 m2
2
Biurowiec HALA KOSZYKI
ul. Koszykowa 63
Warszawa, Centrum
20 €/m2
2024-10-06
1557 m2
3
Biurowiec RONDO 1
Rondo ONZ 1
Warszawa, Centrum
22,5 €/m2
2024-10-06
6500 m2
8
Wpływ lokalizacji biura na pracę podwładnych
Pracownik poszukujący idealnego miejsca pracy chętnie wybiera firmy zlokalizowane blisko Twojego miejsca zamieszkania lub w lokalizacjach z dobrym dojazdem, niezależnie od tego czy porusza się komunikacją miejską, rowerem czy swoim własnym samochodem. Nie ma w tym nic dziwnego. Decydując się na pracę w firmie znajdującej się bardzo dużej odległości od domu, pracownik może tracić na dojazdy nawet od 2 do 3 godzin dziennie. Oczywiście jest to czas, który pracownik może przeznaczyć na czytanie książki lub naukę języka, jednakże o wiele więcej zyskuje, gdy firma znajduje się w dobrej lokalizacji z wygodnym dojazdem do pracy. Lokalizacja biura ma także znaczenie podczas podejmowania przez pracownika decyzji o pozostaniu na nadgodzinach, jeśli taka sytuacja wynika np. z okresu wzmożonej pracy. Na dłużej pozostanie przy swoim stanowisku, chętnie zgodzi się osoba mająca łatwy dojazd do domu lub mieszkająca w niedużej odległości od biura, niż pracownik, który musiałby późno wieczorem dojeżdżać do domu przez kilkadziesiąt minut.
Atrakcyjna lokalizacja biura i inne atuty dla pracowników, klientów i kontrahentów
Atrakcyjna lokalizacja biura to ogromny atut zarówno dla klientów, kontrahentów, jak i pracowników. Wybierając miejsce prowadzenia działalności gospodarczej, warto zwrócić uwagę także na inne udogodnienia takie jak parking podziemny do swobodnego korzystania przez wszystkie osoby odwiedzające firmę, recepcja z profesjonalną obsługą, czy monitoring pozwalający wszystkim czuć się bezpiecznie. Niezależnie od tego, jakiego typu lokal biurowy Cię interesuje, w jakiej lokalizacji powinien się znajdować i jaki jest Twój zakładany budżet, skontaktuj się z nami. Z chęcią przedstawimy Ci propozycje w pełni odpowiadające na Twoje potrzeby. Nowoczesne, jasne, przestronne, funkcjonalne, bezpieczne, komfortowe i atrakcyjne cenowo biura są w zasięgu Twojej ręki.
Jak wybrać lokalizację biura?
Niegdyś popularne było poszukiwanie ogłoszeń w gazetach lub w portalach ogłoszeniowych. Wiele osób zainteresowanych wynajmem lokalu robiło także osobiste rozeznanie w interesującej ich lokalizacji, sprawdzając, czy są ogłoszenia zawieszone np. na witrynach. Dziś jest o wiele prościej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, powstała nasza strona internetowa Directoffice.pl. Proponujemy biura do wynajęcia w różnorodnych lokalizacjach między innymi we Wrocławiu, Lublinie oraz Szczecinie. Biura mają wszelkie niezbędne wyposażenie wpływające na komfort pracy między innymi klimatyzację, okablowanie telefoniczne, łącza światłowodowe, czujniki dymu, monitoring, recepcję, ochronę oraz centralę telefoniczną. Co więcej, biura znajdują się w dobrych lokalizacjach. Jeśli oczekujesz najwyższej jakości i prestiżu dla swojej firmy, to idealne biuro znajdziesz właśnie w naszej ofercie.