Biura do wynajęcia Warszawa Śródmieście

Filtruj według

Interesuje Cię wynajem powierzchni biurowych w Warszawie? Znakomitym pomysłem jest skorzystanie z oferty obiektów zlokalizowanych w Śródmieściu – Centralnym Obszarze Biznesu i najważniejszym w Polsce rynku biurowym. To właśnie tutaj setki krajowych i zagranicznych korporacji ma swoje siedziby. Wśród dostępnych w naszej bazie inwestycji nie zabrakło takich budynków jak Q22, Hala Koszyki, ZEBRA TOWER, METROPOLITAN, Rondo 1, SPEKTRUM TOWER czy GDAŃSKI BUSINESS CENTER. Lokalizacja dzielnicy ułatwia kilkuminutowy dojazd do Dworca Centralnego oraz licznych punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych. Doskonale rozbudowana sieć transportu miejskiego gwarantuje, że pracownicy nie będą mieć problemu z dojazdem do pracy.

Wynajmij biuro w Q22, Hali Koszyki, ZEBRA TOWER i innych obiektach za pośrednictwem Directoffice.pl

Q22 to nowoczesny wieżowiec zlokalizowany przy ulicy Jana Pawła II – 42 piętra o całkowitej powierzchni wynoszącej około 50 000 m2, dodatek 5 podziemnych kondygnacji oraz prawie 350 miejsc parkingowych sprawiają, że wybudowany w pierwszym kwartale 2016 r. obiekt stał się siedzibą dla dziesiątek firm. Q22 oferuje najemcom klimatyzację, BMS, niezbędne okablowanie czy windę. Na terenie budynku nie brakuje także centrum konferencyjnego, restauracji czy fitness klubu. Kolejnym obiektem w Śródmieściu jest Hala Koszyki – park biurowy uznany za jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc w stolicy. Kompleks wybudowany w 2016 r. oferuje około 15 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia o wysokim standardzie wykończenia. Nie bez znaczenia jest także doskonała lokalizacja, możliwość dowolnej aranżacji czy takie udogodnienia jak czujniki dymu, klimatyzacja, windy i BMS. Z kolei GDAŃSKI BUSINESS CENTER przy ulicy Inflanckiej powstał w maju 2014 r., ma całkowitą powierzchnię wynoszącą około 47 000 m2 i może pochwalić się aż 17 kondygnacjami wyposażonymi w windę. Nowoczesny budynek uzyskał certyfikat ekologiczny, oferuje najemcom 430 miejsc parkingowych oraz dostęp przestrzeni biurowej o wysokim standardzie – w cenę wynajmu wchodzi klimatyzacja, okablowanie, łącze światłowodowe czy czujniki dymu.

ZEBRA TOWER to kolejny obiekt zlokalizowany w Śródmieściu na ul. Mokotowskiej. Oddany do użytku w grudniu 2010 r. budynek ma aż 16 kondygnacji i oferuje prawie 18 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Inwestycja ma ergonomiczne wnętrza, wysoki standard wykończenia oraz winda, klimatyzacja i inne udogodnienia. Rondo 1 zostało uznane za jedno z najbardziej prestiżowych biur w stolicy. 56 000 m2 biur do wynajęcia, doskonała lokalizacja oraz certyfikat ekologiczny, klimatyzacja czy kontrola dostępu sprawiają, że budynek powstały w 2006 r. stał się siedzibą dziesiątek firm. W Śródmieściu znajdują się także obiekt METROPOLITAN i SPEKTRUM TOWER – ten pierwszy to nowoczesny biurowiec klasy A+ wybudowany w 2003 r., w którym na 7 kondygnacjach czeka około 34 000 m2 biur na wynajem rozmieszczonych na trzech niezależnych częściach obiektu. Inwestycja, która otrzymała tytuł Najlepszego budynku biurowego świata w 2005 r., ma przeszklone wnętrza, które dają dostęp do naturalnego światła, wysoki standard wykończenia i liczne udogodnienia – windy, czujniki dymu, okablowanie komputerowe czy kontrolę dostępu. Z kolei SPEKTRUM TOWER to biuro do wynajęcia, które powstało w 2003 r., ma 29 pięter oraz uzyskało certyfikat ekologiczny. Najemcy mogą skorzystać także z 318 miejsc parkingowych na parkingu podziemnym i powierzchni całkowitej wynoszącej około 39 500 m2, z czego ponad 28 000 m2 przeznaczono na biura. Przeszklona fasada, czujniki dymu, okablowanie telefoniczne i elektryczne czy też klimatyzacja to tylko kilka z licznych udogodnień, które czekają na najemców w SPEKTRUM TOWER.