O czym warto pamiętać, przystępując do przeprowadzki biura?

O czym warto pamiętać, przystępując do przeprowadzki biura?

Przeprowadzka biura to trudne wyzwanie, szczególnie dlatego, że należy ją wykonać w taki sposób, by nie zakłócić pracy. Szukając odpowiedniego miejsca, trzeba wziąć pod uwagę obecne potrzeby firmy, a także oczekiwania i plany względem najbliższej przyszłości, liczbę pracowników, ewentualne plany rekrutacyjne i plan aranżacji biura. Poszukiwania na własną rękę mogą zabrać bardzo dużo cennego czasu, dlatego każdemu przedsiębiorcy, który szuka odpowiedniego miejsca na siedzibę swojej nowo powstałej firmy, lub chcącemu stworzyć lepsze warunki pracy, bądź zmniejszyć i zoptymalizować koszty, polecamy skorzystanie z pomocy profesjonalistów.

W ofercie portalu Directoffice.pl znajdziesz setki ofert powierzchni biurowych o różnym metrażu, dostępnych w wielu miastach Polski. Z naszą pomocą znajdziesz odpowiednio oświetlone biurowce o najwyższym standardzie, usytuowane w dogodnej lokalizacji z łatwym dostępem do transportu publicznego, parkingu zarówno dla samochodów służbowych, jak i prywatnych; wyposażone w klimatyzację i pełne umeblowanie oraz wiele innych udogodnień. Nasza oferta z pewnością pozwoli Ci wybrać lokal dopasowany do specyfiki Twojej firmy, co w znaczący sposób wpłynie na efektywność pracy osób w niej zatrudnionych.

Dobry plan przeprowadzki firmy to klucz do sukcesu

Aby uniknąć chaosu, przeprowadzka firmy powinna się odbyć według ściśle określonego planu. Przede wszystkim należy wynająć firmę zajmującą się przeprowadzkami i dokładnie ustalić, co jest do przewiezienia, jakie materiały będą potrzebne do zabezpieczenia przenoszonych rzeczy, ile ciężarówek i jak wiele osób w tym celu zaangażować. Warto również zwrócić uwagę na to, aby wcześniej przygotować plan rozstawienia nowego biura, aby można było szybko dokonywać rozładunku całego sprzętu. Wszystkie urządzenia – komputery, kserokopiarki, drukarki i pozostałe sprzęty należy rozłączyć i spakować do dokładnie opisanych opakowań, by później bez trudu je zidentyfikować.

Niezwykle istotnym działaniem jest również dokładne opisanie opakowań, w których mają znaleźć się dokumenty lub segregatory. Papierowa dokumentacja jest niezbędnym i najważniejszym elementem wyposażenia firmy, o który warto się zatroszczyć, zapobiegając ich zgubieniu czy utracie, mimo że w dobie internetu większość danych można odzyskać. Przeprowadzka biura to również dobry moment na uaktualnienie i zabezpieczenie ważnych dokumentów firmowych poprzez przeniesienie ich na twardy dysk czy inne nośniki pamięci. Przeprowadzka firmy to również doskonała okazja na pozbycie się niepotrzebnych, często zalegających przez wiele miesięcy papierów tak, by nie wprowadzać bałaganu do nowego miejsca pracy.

Urządzanie nowego biura

Zmiana miejsca lokalizacji biura wiąże się nie tylko z przewiezieniem przedmiotów czy dokumentów. Przeprowadzka biura ma przede wszystkim na celu wprowadzenie korzystnych zmian przystosowanych zarówno dla pracowników, jak i potencjalnych klientów. Biuro powinno być miejscem pracy, ale też wizytówką przedsiębiorstwa, dlatego urządzanie nowego miejsca pracy to najważniejszy moment przeprowadzki. Niektóre przedsiębiorstwa opierają się na pracy w zespole, inne na pracy indywidualnej pracownika, dlatego aranżując biuro od podstaw, warto je zaopatrzyć zarówno w miejsca do pracy w pojedynkę, jak i w zespole. Dobrze jest też mieć miejsce na sale konferencyjne oraz pokoje relaksu. Nowoczesne biura, które znajdziesz w ofercie Directoffice.pl, to świeże, schludne i nowoczesne wnętrza bez zbędnego przepychu i o różnej kubaturze, które z pewnością dopasujesz do specyfiki działania Twojego biura. Co więcej, sprawnie działająca recepcja i sale konferencyjne z pewnością ułatwią pracę Tobie i Twoim pracownikom.